ביליארד לגיבוש עובדי חברה

שגרת חיינו היא דבר מבורך מצד אחד, אך יכולה להיות גם שוחקת מצד שני. כשמדובר במקום העבודה שלנו, המצריך מחשבה ויצירתיות, חשוב לבצע פעולות שוברות שגרה מדי פעם, הן בכדי לגבש את העובדים והן בכדי לשפר את הפרודוקטיביות. מחפשים רעיונות? משחק ביליארד מהנה יכול להיות רעיון כזה

הבוקר בא ולעבודה

כאנשים עובדים, התרגלנו לשגרת חיים של עבודה מסביב לשעון, 5 ימים בשבוע, וליהנות מידי פעם מחופשה מהנה. במציאות זו, בה אנו מבלים חלק ניכר מהיום שלנו בעבודה, כדאי שנבצע מידי פעם כמה פעולות שוברות שגרה, שיגרמו לנו לשמור על רעננות.

פעולות שוברות שגרה, כמו יום כיף לחברה, תורמות הן לעובדים והן לחברה עצמה במגוון מישורים. מצד העובדים מדובר בפעולת גיבוש עובדי חברה, כך שהם לומדים להכיר זה את זה מעבר לשעות העבודה הפורמאליות, ומצד החברה עצמה, פעילות כזו תורמת להגברת הפרודוקטיביות של העובדים והגברת רגש המחויבות שלהם כלפי החברה.

כיצד נבחר פעילות לעובדי החברה?

כאשר מעוניינים לארגן יום כיף לחברה, מגוון האפשרויות העומדות לרשותנו הוא רחב ודי מגוון. מפעילויות חשיבתיות מאתגרות, דרך פעולות ספורטיביות מאומצות ועד פעולות קלילות ומהנות. כשמדובר במגוון אנשים המרכיבים את החברה, כדאי שנחשוב על פעילות כזו שיכולה להתאים לכולם.

בראש ובראשונה, כשמחפשים פעילות מושקעת ומגבשת, מומלץ לבצע את הפעילות מחוץ לכותלי המשרד, בעיקר כדי לתרום לפתיחות ושינוי אווירה מוחלט. לאחר מכן, יש לקחת בחשבון את התקציב המיועד, כמות ואופי המשתתפים, בניסיון לקלוע לטעם של כולם.

ביליארד לגיבוש עובדי חברה

ככלל, יום גיבוש לעובדים ניתן לבצע בכל יום מימות השנה, אך מומלץ לצאת ליום גיבוש בעיקר לאחר תקופה של עבודה מאומצת, או כשמתחילים להרגיש שהאווירה אינה כמו בעבר. כמארגני פעילות הגיבוש לעובדי החברה, חשוב לנו למצוא הן פעילות מהנה ומגבשת והן מקום אידיאלי, מבחינת כמות האנשים ותנאי מזג האוויר.

הניסיון לקלוע לטעם של כולם, כך שייהנו וייצאו מרוצים, הוא מאתגר, במיוחד כשמדובר בחתך מגוון של עובדים. אך ישנן כמה פעילויות, שניתן לבצע אותן בכל ימות השנה, בכל מזג אוויר ומתאימות לכל גיל. אחת מהפעילויות הללו היא משחק הביליארד, המהווה פעילות קלילה, תחרותית ומהנה.

כל היתרונות של משחק ביליארד כיום פעילות מגבש

משחק הביליארד מתקיים באולם סגור וממוזג, כך שניתן לקיים אותו בכל ימות השנה, מבלי להיות תלויים בתנאי מזג האוויר. בנוסף, בשונה מפעילויות ספורט תחרותיות אחרות, מדובר במשחק נוסטלגי המוכר לכולם, מהווה פעילות תחרותית וקלילה, ואינו מצריך מאמץ פיזי מיוחד.

כמו כן, מספר שולחנות הביליארד מאפשר לכמה אנשים להשתתף בו זמנית וכך לגרום לכולם להשתתף, מבלי הצורך לעמוד בתור זמן רב. באמצעות שילוב של מוזיקה טובה, נשנושים ושתיה, ניתן לשדרג את משחק הביליארד לחוויה כיפית, מגבשת ומהנה.

דילוג לתוכן