לינקולן ביליארד ראשל”צ

לינקולן ביליארד ראשל”צ

טלפון: 03-950-2210

כתובת: רחוב ז’בוטינסקי 65, ראשון לציון

שעות פעילות:

ראשון עד רביעי משעה 15:30 ועד 3:30
חמישי משעה 15:30 ועד 4:30
שישי – שבת משעה 14:30 ועד 4:30

קצת על הסניף:

לינקולן ראשל”צ הינו הסניף הגדול ביותר ברשת לינקולן, ומועדון הביליארד הגדול ביותר בארץ ובמזרח התיכון. במועדון יש 41 שולחנות ביליארד – 20 שולחנות סנוקר ו-21 שולחנות פול מקצועיים מסוג Dynamic. הסניף עבר שיפוץ ושדרוג וכיום תוכלו להגיע לסניף ולהתרשם מגודלו ומהעיצוב הייחודי והמודרני, שהופך את המקום לחוויה אמריקאית אמיתית.

בסניף יש אולם מרכזי ענק ובו 30 שולחנות סנוקר ופול, ספות ישיבה מרווחות ושולחנות ישיבה לאלו שרוצים לשתות, לאכול או סתם לבלות באווירה טובה. ניתן ליהנות ממסכי פלסמה ענקיים ברחבי כל האולם המרכזי.

חלקו האחר של המועדון הוא איזור הלאונג’ – איזור נפרד שבו יש 10 שולחנות ביליארד, בר ישיבה, ספות ישיבה מרווחות, מסכי פלסמה בכל רחבי הקומה ומסך פלסמה ענק מרכזי. איזור הלאונג’ מאפיין באפשרויות הרבות בקיום אירוע פרטי, או עסקי עד 120 אורחים.

הלובי – בלובי יש בר ענקי עם 20 מקומות ישיבה ופינת ישיבה מרווחות לאלו שמגיעים לשתות ולאכול אחרי או לפני המשחק ומגיעים ליהנות מהבר והמטבח שכוללים מגוון משקאות ומאכלים.

חדרי ה-VIP – בסניף ראשלצ ישנם שני חדרי VIP ייחודיים ומרווחים אשר ידועים בתור המקום המושלם לחגוג אירועים קטנים או לשחקנים מקצועיים שמעוניינים לשחק בשקט.

לינקולן ראשל”צ הוא אחד המקומות החמים ביותר בעיר, ניתן ליהנות מחניה חינם ללקוחות המועדון ופשוט ליהנות מיופיו וגודלו של המועדון, אחד המקומות האהובים ביותר על צעירי העיר ובעיקר הסטודנטים.

דילוג לתוכן