לינקולן ביליארד תל אביב

לינקולן ביליארד תל אביב

טלפון: 03-561-1146

כתובת: רחוב לינקולן 18 תל אביב

שעות פעילות:

ראשון עד רביעי משעה 14:00 ועד 3:30
חמישי משעה 14:00 ועד 4:30
שישי – שבת משעה 13:00 ועד 4:30

קצת על הסניף:

מועדון לינקולן תל אביב הינו מועדון הביליארד הראשון בישראל והסניף הראשון של רשת לינקולן ביליארד שהיום מונה 7 סניפים בארץ. המועדון נפתח בשנת 1987 והפך לאחד ממקומות הבילוי הידועים והטובים ביותר בעיר תל אביב.

האווירה הטובה במועדון מאפשרת לשחקנים שמגיעים אליו ליהנות ממגוון השירותים הניתנים בו בכל עת: בר ומטבח פתוחים תמיד. הצוות המקצועי של לינקולן מבטיח שהלקוח ייהנה משירות מיומן ואיכותי שגם ידאג שכל ביקור תהיה עבורו חוויה מושלמת.

במועדון לינקולן תל אביב יש 40 שולחנות ביליארד, 23 שולחנות פול מקצועיים מסוג Dynamic ו – 17 שולחנות סנוקר.

המועדון מחולק לכמה חלקים, האולם המרכזי בעיצוב חם ואותנטי, אזור הלובי המבודד מהאולם המרכזי, בר משקאות לאלו שרוצים רק לשבת על הבר ולשתות לפני / אחרי המשחק או בכלל בלי קשר למשחק. לכל אחד יש מה לעשות במועדון. גם אם הוא אינו משחק.

בלינקולן תל אביב יש גם חדר VIP שמכיל 2 שולחנות ביליארד מתאים לאירועים קטנים. חדר ה- VIP במועדון ידוע כמקום נהדר לחגוג אירוע קטן ואינטימי או מקום לשבור את הקרח בדייט.

קומת הלאונג’ – קומה נפרדת שנפתחה בשנת 2005 בשל הביקוש הרב של הלקוחות הממלאים את המועדון מדי ערב, שעוצבה בסגנון ייחודי ומודרני, עם שילוב של ספות ישיבה ופינות לאונג’, מסכי פלסמה בכל רחבי הקומה ומקומות ישיבה נפרדים משולחנות הביליארד לאלו שרוצים סתם להתרווח במקום, קומת הלאונג’ ידועה כמקום מושלם להפיק אירועים פרטיים, עסקיים, ימי הולדת ומסיבות קונספט. בקומת הלאונג’ יש רחבה גדולה במיוחד שניתנת לשימוש לרחבת ריקודים או כל דבר אחר שמצריך חלל ריק וגדול.

לינקולן תל אביב הינו סניף הדגל של רשת לינקולן ביליארד – בסניף התקיימו במשך השנים מספר רב של אירועים ייחודים, צילום תוכניות טלוויזיה וראיונות של סלבס לטלוויזיה שהפכו את המועדון לאחד ממקומות הבילוי הטובים והייחודים ביותר בעיר. אליפויות הארץ, טורנירים בקונספט של –

טורניר חיי הלילה לכל העסקים מתחום חיי הלילה בעיר תל אביב, טורניר עו”ד, טורניר נשים, טורניר סלבס, ליגת הפועל – ליגה למקומות עבודה ועוד.

ברגע שתכנסו למועדון תוכלו להרגיש את האווירה הייחודית ושמדובר במועדון עם אופי משלו, בכל ערב ובכל ימות השבוע ניתן ליהנות מאווירת המועדון.

מועדון לינקולן ידוע כמקום הבילוי שמעמיד את הלקוח בראש סדרי העדיפויות שלו ודואג לשמר את לקוחותיו באופן קבוע. במועדון ניתן להנפיק כרטיס חבר ללא תשלום המעניק הנחה עבור זמן המשחק כבר מרגע הנפקת הכרטיס, כל לקוח חדש שמצטרף למועדון החברים הידוע של רשת לינקולן ביליארד מקבל הטבה על ההצטרפות למשפחת לינקולן ובנוסף ממשיך ליהנות במשך כל השנה בשאר ההטבות שהרשת מחלקת לכל חברי המועדון.

דילוג לתוכן