המלצות למשקאות אלכוהוליים לפי אופי האירוע

בין אם אתם מארגנים אירוע חשוב, או מחפשים להתאוורר קצת מהשגרה, לינקולן ביליארד כאן כדי לעזור לכם. אנחנו מאמינים שחשוב לקחת הפסקה מדי פעם ופשוט לבלות עם כל האנשים שאתם הכי אוהבים. יום הולדת, מסיבת רווקים ורווקות, אירועחברה, או אירוע עסקי- את כל אלה תוכלו לחגוג באחד הסניפים שלנו.

אנחנו יודעים שארגון האירוע זה החלק הכי קשה בחגיגה, ממש רגע לפני שהכיף מתחיל צריך לטפל בכל הלוגיסטיקה. אז תנו לנו לעשות לכם חיים קלים יותר, ולדאוג להכל מא' ועד ת', כדי שאתם תוכלו לדלג על שלב הארגונים, ולהגיע ישר לחלק הכיפי שבו אתם מחזיקים כוס אלכוהול ביד. תוהים איזה אלכוהול יתאים הכי טוב לאירוע שלכם? יין לבן מומלץ, וויסקי מיושן, או וודקה? בואו נעשה לכם סדר.

מתאימים את האלכוהול לסוג האירוע שאתם חוגגים

הכל באירוע צריך לעבוד כמו שצריך, להשתלב בהרמוניה, כדי שכל הנוכחים במסיבה יוכלו להנות ממנה כמו שצריך. איך אומרים? אלוהים נמצא בפרטים הקטנים. ואנחנו כאן כדי לוודא שהכל יעבוד בצורה חלקה. 

אין מסיבה בלי אלכוהול, זה ידוע. האלכוהול גורם לנו להרגיש חופשיים, משוחררים, קלילים וכיפיים. חשוב להתאים את האלכוהול לסוג האירוע, בדיוק כמו שחשוב להתאים את המוזיקה. אז בואו נדבר על כמה סוגי אלכוהול מומלצים.

בירה – מלכת הטעם הנרכש. בירה היא אחד המשקאות הנפוצים בעולם בברים, ולא סתם. היא קלילה ומחליקה בגרון כמעט כמו מים. בגלל שהיא קלילה, היא מתאימה לאירועים קלילים. ערב גיבוש, אירועים חברתיים קטנים, ובעצם כל אירוע שהמטרה שלו היא נטוורקינג ואווירה זורמת.

אבל לבירה יש עוד צד. היא יכולה לשמש כמין "מנה ראשונה" באירועים רציניים יותר, רגע לפני שמגיעים למשקאות הכבדים. לשיקולכם.

יין – ישמח לבב אנוש. גם היין משרה אווירה קלילה וכיפית, אבל הוא קצת יותר משכר. היין קצת מתעתע, כי מצד אחד הוא מתאים לאירועי צהריים קלילים, ומצד שני מתכתב גם עם ארוחות גורמה במסעדות יוקרה. 

וודקה – עכשיו אנחנו מתקרבים לתותחים הכבדים. וודקה פרימיום מתאימה לאירועי פרימיום, ותשתלב טוב גם במסיבת רווקים רווקות.

וויסקי – אין אירוע עסקי בלי וויסקי. הוויסקי הוא משקה יוקרתי שהולך יד ביד עם עולם העסקים. מתאים יותר לאירועים אינטימיים ומצומצמים. אם עסקה חשובה עומדת על הפרק, כמה כוסות וויסקי משובח ומשחק סנוקר קטן יעשו את העבודה.

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו?

לא משנה איזה אירוע תבחרו לקיים, אנחנו בלינקולן נשמח לארח אתכם. 

תוכלו למצוא אצלנו בסניפים רחבות ריקודים, חדרי VIP, חדרי עישון, מסכי טלוויזיה גדולים, שולחנות הוקי, WII, מטבח בינלאומי ואלכוהול איכותי.

צוות ההפקה של לינקולן ישמח לחבר אתכם עם ספקים חיצוניים שיעזרו לכם לארגן את האירוע על הצד הטוב ביותר- צלמי מגנטים, דיג'יי ועוד.

מחכים לכם כאן!

דילוג לתוכן