חוגגים אירוע קטן – ככה תמצאו את המקום המושלם לאירוע מיוחד

המקום המושלם לאירוע מיוחד

בחירת מקום לאירוע היא אחד השלבים החשובים בתכנון.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון קיבולת, עלות, נגישות ומיקום.

קיבולת גבוהה יותר תאפשר לכם להזמין יותר אורחים ולהגדיל את הסיכוי לקיום אירוע מוצלח. עם זאת, זה יכול להיות יקר מאוד אם יש לך הרבה אורחים. צריך גם לחשוב כמה קל להגיע לשם ואיזה סוג של מתקנים יש במקום – פינות ישיבה בקומות שונות או האם יש מטבח קייטרינג או בר.

מקומות מסוימים עשויים להיות מושלמים לאירועים אך לא בהכרח לחתונות או מפגשים חברתיים אחרים. ולהיפך!

הדבר המרכזי בבחירת המקום שלך הוא התחשבות בתקציב שלך ובמה שאתה רוצה מחלל האירוע שלך.

מציאת מקום הוא אחד ההיבטים הקשים ביותר בתכנון אירוע. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון, כגון מיקום, גודל, מחיר ושירותים. כאשר אתה מחליט על מיקום, חשוב לקחת בחשבון את הגורמים הללו כדי לקבל את המרב עבור הכסף שלך.

תכנון אירוע קטן יכול להיות גם מאתגר וגם גוזל זמן.

אבל זה לא חייב להיות, כל עוד אתם בוחרים במקום הנכון שיעשה לכם את האירוע! אם אתם מחפשים מועדון לבת מצווה שיהיה זה שיפיק לכם הכל מ-א’ ועד ת’ כל מה שאתם צריכים למצוא הוא מקום שיש בו הכל ומספק לכם חבילות אירוע מלאות.

קבלו מאיתנו כמה טיפים לבחור את המקום המושלם לחגיגת האירוע שלכם:

המיקום של האורחים שלכם

קודם כל אתם צריכים לוודא מהיכן מגיעים רוב האורחים לאירוע, אם אתם רואים שרוב האורחים מגיעים ממרכז הארץ, אז כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא מועדון מיוחד שנמצא במרחק של עד חצי שעה נסיעה מהמרכז, אם הצלחתם למצוא מקום במרכז ובתל אביב אז בכלל אתם יכולים לקבוע שזה יהיה המקום שלכם לאירוע.

התקציב שלכם

המציאות בארץ היא כזאת שאת עיקר ההחלטות רבים מקבלים רק לפי התקציב שלהם, גם אם מצאתם את המקום המושלם שלכם אז אולי כדאי לפעמים גם לחרוג מעט מהתקציב.

חשוב לזכור שאתם מגדרים תקציב לאירוע, אתם צריכים לקחת את הכל בחשבון שזה אומר קייטרינג, צלם תקליטן ואפילו אטרקציות. אם הצלחתם למצוא מקום שנותן לכם חבילת הכל כלול והוא מעט יותר יקר, אז כדאי לשקול ולבחור בו להיות המקום לאירוע שלכם. הסיבה העיקרית היא שבסופו של יום, התקציב יהיה כמעט זהה וזה יחסוך לכם המון מטלות נוספות ולסגור מול ספקים נוספים.

נושא לאירוע

אתם צריכים לבחור נושא לאירוע, אם חשבתם אולי לחגוג אירוע בסגנון חגיגה בסנוקר, אז מועדון סנוקר יכול להיות המקום המושלם שבו תחגגו אירוע.

בנוסף מועדון סנוקר שיהיה המקום לאירוע שלכם יכול בהחלט לתת לכם את כל מה שאתם צריכים, אתם יכולים לסגור חדר VIP ואפילו לקבל שירות של בר אלכוהול שבטוח יש בכל מועדון סנוקר מקצועי וכמובן איך אפשר בלי מוזיקה? שילוב DJ דוגמת Hype Music יכניס את כולם לאווירה ויעשה שמח, חוויה שהאורחים שלכם יהנו ממנה.

דילוג לתוכן