לינקולן ביליארד באר שבע

לינקולן ביליארד באר שבע

טלפון: 08-653-4355

כתובת: רחוב פנחס החוצב 18 באר שבע (רחוב צדדי)

שעות פעילות:

ימי א-ד משעה 18:00 בבוקר ועד 03:00 לפנות בוקר
יום ה משעה 18:00 בבוקר ועד 04:00 לפנות בוקר
ימי ו-ש משעה 15:00 בבוקר ועד 04:00 לפנות בוקר

קצת על הסניף:

לינקולן באר שבע נפתח על ידי רשת מועדוני הביליארד הגדולה בישראל, המונה 7 סניפים ברחבי הארץ.

המועדון בבאר שבע נחשב לאחד ממועדוני הביליארד הגדולים והיפים בעולם, עוצב בקפידה, בסגנון מודרני המשלב אסתטיקה ופרקטיקה עם אווירה חמה ואינטימית. במקום ניתן למצוא את ציוד הביליארד המשוכלל ביותר וליהנות מחללי בילוי יפהפיים המאפשרים בילוי אינטימי מחד וקיום אירועים רבי משתתפים או בילוי קבוצתי מאידך.

במועדון מוצבים 37 שולחנות ביליארד. 35 שולחנות סנוקר בגדלים שונים הכוללים 2 שולחנות 12 פיט מקצועיים, ו- 2 שולחנות פול אמריקאי מקצועיים מסוג Dynamic. עם מגוון שולחנות גדול כל כך, בר משקאות עשיר ומטבח משובח עם מיטב המאכלים, מסכי פלסמה גדולים המפוזרים ברחבי האולם, כורסאות ואזורי ישיבה נוחים, לינקולן ביליארד מסוגל להכיל כמות גדולה מאוד של אורחים ולאפשר לכל אורח למצוא את המקום שלו, שמתאים בדיוק לצרכיו.

בלינקולן באר שבע, ניתן לערוך אירועים לקהל בכל סדר גודל ומכל סוג. כמו כן, במקום נערכים מדי חודש טורנירים, קורסים ללימוד ביליארד וסנוקר ומגוון תחרויות למקצוענים וחובבנים.

לינקולן באר שבע מציע לאורחיו את הבילוי הכי מרגש בעיר – לא משנה אם אתם שחקני ביליארד מקצועיים או שמעולם לא החזקתם מקל, לא משנה אם אתם סטודנטים, חיילים, צעירים או מבוגרים, לא משנה אם אתם יוצאים לדייט, מחפשים מישהו להכיר או רוצים לבלות יחד עם כל החבר’ה מהשכונה, בלינקולן תמצאו מקום שמאפשר לכם ליהנות בדיוק כמו שאתם אוהבים.

בואו לבלות באווירה צעירה ודינמית ותיהנו ממגוון הטבות וממקום שנוצר במיוחד עבורכם.

דילוג לתוכן